Mi az átirányítás?
Az átirányítás egy speciális webes funkció, amely a felhasználót közvetlenül egy másik webhelyre küldi, amikor egy átirányítással konfigurált webhelyet keres fel. Többféle átirányítás létezik, mint például a 301-es átirányítás, a 302-es átirányítás vagy a Meta Refresh átirányítás. Céljukban és konfigurációjukban különböznek egymástól.
A 301-es átirányítás állandó átirányításra utal. A webhely forgalma automatikusan átkerül egy másik weboldalra. A keresőmotorok nem veszik figyelembe az eredeti oldalon talált adatokat, csak a végső célhelyen találhatóakat.
A 302-es átirányítás ideiglenes. Arra használják, hogy a weboldal látogatóit egy bizonyos időtartamon keresztül egy másik webhelyre irányítsák át.
A Meta-Refresh Redirect nem igazi átirányítási parancs. Ez egy bizonyos ideig frissíti a webhelyet, és néha egy webhely új URL-jét tartalmazza, amelyet meg kell jeleníteni az eredeti helyett. Csak akkor javasolt a Meta-Refresh Redirect használata, ha a 301-es átirányítás nem érhető el.
Fedezze fel, hogyan növelheti jutalékait a loyalty affiliates segítségével! Ismerje meg, hogyan motiválhatja a forgalmat hosszú távú elköteleződésekre és profitálhat belőle. Az affiliate marketing egyik legnagyobb kihívása és lehetősége! Látogasson el a Post Affiliate Pro oldalára, és kezdje el most ingyenesen!
Fedezze fel, hogyan növelheti bevételeit az affiliate marketing segítségével! Az affiliate-ek szerepe a termékek és szolgáltatások hirdetése, jutalékot kapva minden eladás után. Ismerje meg, hogyan terelheti a potenciális ügyfeleket a hirdető weboldalára bannerekkel, kuponokkal, és személyre szabott kampányokkal. Egyeztessen egy személyes hívást, és ismerje meg a Post Affiliate Pro előnyeit vállalkozása számára!