Mi az az átkattintás?
A hirdetők számos különféle terméket és szolgáltatást kínálnak. Fizetnek az affiliate-nek a hirdetésükért. A partnerek forgalmat továbbítanak – a látogatók a kereskedő webhelyére különböző promóciós anyagokon keresztül.
Az átkattintás egy pillanat vagy művelet, amikor egy személy – a látogató – egy bannerre, szöveges hivatkozásra vagy valamilyen reklámanyagra kattint. A látogató ezután átkerül a kereskedő webhelyére.
Lehetőség van egy reklámkampány sikerének mérésére kattintással. Tudjon meg többet az átkattintási arányról szószedetünkben.
Fedezze fel, hogyan növelheti vállalkozása sikerét az átirányítási hivatkozásokkal! Tudjon meg többet az esztétikus és hatékony linkekről, amelyek javítják az átkattintási arányt, elkerülik a keresőmotorok rangsorolását, és megkönnyítik a linkkezelést. Látogasson el a Post Affiliate Pro oldalára még ma!