Mi az a megtekintésenkénti költség?
A megtekintésenkénti költség vagy a CPV az online reklámozás egyik fizetési módja. Ez azon alapul, hogy pénzértéket – jutalékot – adunk az affiliate-nek minden egyes megtekintésért vagy interakcióért, amelyet egy hirdetés kap. Ezt a módszert gyakran használják a videóhirdetési modellben. Tehát a kereskedők fizetnek azért, hogy a látogatók egy bizonyos ideig megnézhessék videójukat.
Egyszerűen kiszámítható úgy, hogy a költségek összegét elosztjuk az összes megtekintés vagy interakció számával.
Fedezze fel, mi az a URL és hogyan működik a weboldal címeként. Ismerje meg a protokollok, gazdagépnevek és fájlnevek szerepét az online világban. Látogasson el, hogy többet tudjon meg az affiliate programokról, mint a Rubio Monocoat USA és a DataCash, és fedezze fel a Post Affiliate Pro szolgáltatásait egy ingyenes próbaverzióval!
Fedezze fel, hogyan növelheti bevételeit az affiliate marketing segítségével! Az affiliate-ek szerepe a termékek és szolgáltatások hirdetése, jutalékot kapva minden eladás után. Ismerje meg, hogyan terelheti a potenciális ügyfeleket a hirdető weboldalára bannerekkel, kuponokkal, és személyre szabott kampányokkal. Egyeztessen egy személyes hívást, és ismerje meg a Post Affiliate Pro előnyeit vállalkozása számára!