Mi az a kattintásonkénti költség?
A termék reklámozásáért fizetett fizetés másik prototípusa a kattintásonkénti költség. Az affiliate forgalmat irányít át a kereskedő webhelyére, és ebben a kattintásonkénti költség modellben pénzt keresnek a szalaghirdetéseikre, szöveges hivatkozásaikra vagy egyéb reklámanyagaikra történő minden egyes kattintással. A látogatók ezután átkerülnek a kereskedő webhelyére.
Ez a költség egy tipikus kereskedő költsége, ha egyetlen kattintással a cég webhelyére hirdetésen keresztül jut el.
Fedezze fel a Műveletenkénti költség (CPA) fogalmát a Post Affiliate Pro oldalán, és ismerje meg, hogyan maximalizálhatja bevételeit affiliate marketinggel! Ismerje meg az automatizálás előnyeit, és fedezze fel a különböző partnerprogramokat, mint a Ling és Agado. Próbálja ki ingyenes fiókját még ma, és növelje vállalkozását!