Mi az élettartam érték?
Az élettartam-érték, más néven Ügyfél élettartam-értéke (CLV), az a pénzösszeg, amelyet az ügyfél egy adott vállalatnál elköltött a pénz élettartama alatt.
Ez egy olyan mérőszám, amely megmutatja, hogy a vállalat mennyit költ új ügyfelek megszerzésére marketingkampányokon, reklámokon és promóciós anyagokon keresztül. Fontos tehát, hogy a cég kiszámolja. Leegyszerűsítve, le kell vonnia az ügyfél összes költségét a tényleges bevételek számából.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!