Mi az élettartam érték?
Az élettartam-érték, más néven Ügyfél élettartam-értéke (CLV), az a pénzösszeg, amelyet az ügyfél egy adott vállalatnál elköltött a pénz élettartama alatt.
Ez egy olyan mérőszám, amely megmutatja, hogy a vállalat mennyit költ új ügyfelek megszerzésére marketingkampányokon, reklámokon és promóciós anyagokon keresztül. Fontos tehát, hogy a cég kiszámolja. Leegyszerűsítve, le kell vonnia az ügyfél összes költségét a tényleges bevételek számából.
Fedezze fel, mi az a URL és hogyan működik a weboldal címeként. Ismerje meg a protokollok, gazdagépnevek és fájlnevek szerepét az online világban. Látogasson el, hogy többet tudjon meg az affiliate programokról, mint a Rubio Monocoat USA és a DataCash, és fedezze fel a Post Affiliate Pro szolgáltatásait egy ingyenes próbaverzióval!