Mi az a fizetett keresés?
Ez a hirdetési modell nagyon népszerű a hirdetők körében. Több keresőben, médiaplatformon és hirdetési hálózaton is megtalálható.
A fizetett keresési hirdetési modell garantálja, hogy a hirdető csak a hirdetésére leadott kattintásokért fizessen. Nem pazarol pénzt olyan reklámokra, amelyeket nem látnak a webes látogatók. Ez segít neki több potenciális új ügyfelet szerezni kevesebb befektetés mellett.
A hirdetők általában olyan kulcsszavakra licitálnak, amelyek az érdeklődési körükhöz kapcsolódnak, és így igyekeznek hirdetéseiket a legrelevánsabbá tenni.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!