Mi az a gyakoriság korlát?
A gyakoriságkorlátozás egy módja annak, hogy meghatározza a látogatók számára egy bizonyos időn belül megjelenített hirdetésmegjelenítések korlátját. A bannerek kiégésének elkerülésére készült, és megakadályozza, hogy a látogatók túl sokszor nézzék vagy kattintsanak ugyanarra a hirdetésre. A gyakoriságkorlát egy nagyszerű eszköz azokhoz a kampányokhoz, ahol a választ az átkattintással mérik.
A gyakoriságkorlátozás bizonyos előnyökkel is jár. A látogatókat nem bosszantja, ha túl sokszor nézik ugyanazt a hirdetést. Általában látogatónként egy megjelenítésre van beállítva.
Fedezze fel, hogyan növelheti jutalékait a loyalty affiliates segítségével! Ismerje meg, hogyan motiválhatja a forgalmat hosszú távú elköteleződésekre és profitálhat belőle. Az affiliate marketing egyik legnagyobb kihívása és lehetősége! Látogasson el a Post Affiliate Pro oldalára, és kezdje el most ingyenesen!
Fedezze fel az API működését a Post Affiliate Pro segítségével! Ismerje meg, hogyan integrálhatja alkalmazásait, és növelheti affiliate marketing eredményeit. Próbálja ki ingyenesen és tapasztalja meg a zökkenőmentes automatizálás előnyeit. Lépjen kapcsolatba velünk, és tudja meg, hogyan segíthetünk vállalkozása sikerében!