Mi az a kattintásonkénti bevétel?
A kattintásonkénti bevétel (EPC) egy speciális mérőszám, amely az affiliate linkre leadott kattintások átlagos bevételét mutatja. Kiszámítása egyszerű, csak el kell osztani az affiliate jutalékát a promóciós anyagokra leadott kattintások számával. Ha ezt a számot megszorozza 100-zal, megtudhatja, mekkora a bevétel 100 kattintásonként.
Ez a mutató segít annak elemzésében, hogy melyik ajánlat teljesít jobban különböző kifizetésekkel. Egy affiliate is gyorsabban és könnyebben találhat magas bevételt hozó ajánlatokat.
Kattintásonkénti fizetés (PPC)?
Fedezze fel a kattintásonkénti fizetés (PPC) előnyeit a Post Affiliate Pro-val! Ismerje meg, hogyan jutalmazhatja ügynökeit az ügyfelek kattintásaiért, és növelheti vállalkozása sikerét. Tudjon meg többet az affiliate marketingről, és egyeztessen személyes hívást ingyen!
Fedezze fel az Első kattintás jelentőségét az affiliate marketing világában a Post Affiliate Pro oldalán. Tanulja meg, hogyan adhat teljes konverziós hitelt az első interakcióknak, és fedezze fel, milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára. Készítsen fiókot ingyenesen, és egyeztessen személyes hívást!