Mi az a PageRank (PR)?
Minden létező weboldalt a Google rangsorol a keresőjében. A rangot az oldal tekintélyétől függően adják meg. Az oldal rangsorolásakor a legfontosabb tényező a hozzá kapcsolódó linkek. Mind minőségüket, mind mennyiségüket figyelembe veszik. Az oldal rangsorolását befolyásoló egyéb tényezők közé tartozik a forgalom, a webhely kora és a webhelyre vonatkozó egyéb adatok.
Ha egy új weboldal egy meglévőhöz kapcsolódik, az örökli a Page Rank értékét. Ezt a folyamatot átengedő linknek nevezik. Ha nem szeretné, hogy egy webhely átadja a Page Rank értékét egy újonnan létrehozott oldalnak, akkor a ‘nofollow’ címke használható.
Fedezze fel a Post Affiliate Pro integrációs lehetőségeit, amelyek megkönnyítik az online üzlet növekedését és az értékesítés nyomon követését. Integráljon könnyedén e-kereskedelmi platformokat, mint az 1&1 E-Shop, 1ShoppingCart, 2Checkout, Textalk Webshop, AbleCommerce, Actinic és Adobe Business Catalyst. Bővítse vállalkozását hatékony marketing eszközökkel és egyszerűsítsen minden lépést a siker érdekében!