Mi az a PageRank (PR)?
Minden létező weboldalt a Google rangsorol a keresőjében. A rangot az oldal tekintélyétől függően adják meg. Az oldal rangsorolásakor a legfontosabb tényező a hozzá kapcsolódó linkek. Mind minőségüket, mind mennyiségüket figyelembe veszik. Az oldal rangsorolását befolyásoló egyéb tényezők közé tartozik a forgalom, a webhely kora és a webhelyre vonatkozó egyéb adatok.
Ha egy új weboldal egy meglévőhöz kapcsolódik, az örökli a Page Rank értékét. Ezt a folyamatot átengedő linknek nevezik. Ha nem szeretné, hogy egy webhely átadja a Page Rank értékét egy újonnan létrehozott oldalnak, akkor a ‘nofollow’ címke használható.
Fedezze fel, hogyan kötik össze a linkek a weboldalakat, dokumentumokat és képeket a Post Affiliate Pro szójegyzékének részletes magyarázatában. Tudjon meg többet az aktív és inaktív hivatkozásokról, és hogyan segíthet vállalkozásának a Post Affiliate Pro. Indítson ingyenes próbaverziót és egyeztessen személyes hívást még ma!
Fedezze fel, hogyan növelheti bevételeit az affiliate marketing segítségével! Az affiliate-ek szerepe a termékek és szolgáltatások hirdetése, jutalékot kapva minden eladás után. Ismerje meg, hogyan terelheti a potenciális ügyfeleket a hirdető weboldalára bannerekkel, kuponokkal, és személyre szabott kampányokkal. Egyeztessen egy személyes hívást, és ismerje meg a Post Affiliate Pro előnyeit vállalkozása számára!